10 paź 2015

5. Can't you see

(c)Tiny Fox
Witam wszystkich! Ćwiczę, ćwiczę i jeszcze raz ćwiczę. I chyba sama widzę ten postęp, który zrobiłam! Jestem wykończona szkołą. Dobija mnie, mam okropny kryzys. Codziennie rano walczę żeby wstać. Bogu dzięki, że już weekend :D Ale niestety od poniedziałku znowu się zaczyna, tysiące sprawdzianów, lektur itp. Najgorzej.... Zapraszam do obejrzenia moich prac i dodatków! 


 SYGNATURKI

BANNER

NAGŁÓWKI

TEKSTURY

 [pobierz]

STOCKI

[pobierz]

[pobierz

PSD 




Na dzisiaj to wszystko. Mam nadzieję, że cokolwiek wam sie podoba! :) 

 

9 komentarzy:

  1. Na temat sygnatur już się wypowiedziałam i nie będę się powtarzać [ są bardzo fajne! :D ], na temat tekstur także [ są boskie :D ]. Nagłówek z Katy jak najbardziej na plus :) Widać, że robisz ogromne postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, hej. Ja tu pierwszy raz :) Bardzo podobają mi się ułożenia postaci na Twoich pracach. Poza tym sygnaturka trzecia jest bardzo ciekawa i to zdecydowany faworyt z tej notki! Powodzenia!
    GalleryGold

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie widać, że idzie to u Ciebie w bardzo dobrym kierunku. I mocno się z tego cieszę. ^^
    Nagłówek z Katy wymiata! Genialne kolory i niezła kompozycja. Zwróć proszę uwagę na wygumkowanie pani Perry na dole zdjęć. Jest trochę "sztywne". ;p
    Banner jest ekstra. Czerwone plamki są tutaj bardzo dobrym posunięciem.
    Trzymaj tak dalej! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! <3
      Tak... widzę, wygląda to kiepsko, mam nadzieję, że następny wyjdzie mi już lepiej :)

      Usuń
  4. Pierwsza sygnaturka skradła moje serce. Jest w niej coś takiego... specjalnego(?). Nie wiem jak to nazwać xd. Podobnie banner ♥ cudo. Nagłówek z Katy ma świetne tło i napis, ale zdjęcie K. jakoś mi tu nie pasuje :/. Chyba przez te włosy (kolor strasznie się wyróżnia) i wytarcie...
    Anyway, widać, że robisz postępy i trzymam kciuki za następne <3
    (a, i pobieram stocki :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! <3 Mam nadzieję, że się przydadzą :D

      Usuń
  5. Na nagłówku od razu zobaczyłam tekst z piosenki Katy Perry <3
    No i ślicznie się wszystko skomponowało :o
    No i zauważyłam że grafiki z tego postu mają wspólną cechę, osoby mają zbliżenie na twarz ;) Wydają się trochę tajemnicze a le są śliczneee :*
    zapraszam: http://tropicaltalent.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Katalog Grafików

Obserwatorzy

Layout by Yassmine