30 wrz 2015

4. We're ten thousand miles apart


(c)Anusia
Cześć :) Jestem mega chora, ledwo się trzymam, ale dalej ćwiczę twardo by dorównać waszemu poziomowi. Przygotowałam trochę rzeczy. Mam nadzieję, że z czegoś skorzystacie. Jak zwykle proszę o opinie, rady itd. Jeżeli ktoś rozpoznaje na moich pracach coś swojego - proszę napisać! Mam ogromny zbiór dodatków i niestety nie w każdym mam zapisane od kogo pochodzi. Nie uznajcie tego za kradzież czy coś w tym stylu. Jestem tylko człowiekiem. Zapraszam do obejrzenia moich prac!


SYGNATURKI

NAGŁÓWKI 

BANNER

KOLORYZACJE
PNG
[pobierz]
 Ew. cała sesja do pobrania TU
  Ew. cała sesja do pobrania TU
 [pobierz]
  Ew. cała sesja do pobrania TU

STOCKI
[pobierz]
To wszystko. 
Chciałabym serdecznie zaprosić na forum:
http://s13.zifboards.com/WarofBeast/index.php?


Napis na drugim nagłówku zainspirowany tym filmikiem.

4 komentarze:

  1. Hej, to znów ja... :) Mimo choroby udało ci się zrobić całkiem fajne prace, ALE [przepraszam, że znów się przyczepię :c].
    Sygnaturka wycięta z nagłówka wygląda lepiej niż sam nagłówek jednakże te napisy po prawej są mało widoczne... Sygnatura z Sashą wyszła ci lepiej niż jakakolwiek inna praca *-* Zauważ, że napisy pisane "CapsLockiem" o wiele bardziej dopełniają pracę przez co wydaje się ona bardziej estetyczna, podobnie jak w bannerze, który, swoją drogą, również prezentuje się całkiem nieźle ;) Gdybyś tak w każdej pracy te mniejsze napisy robiłabyś z wielkich liter... To już byłby jakiś krok ku polepszeniu efektu końcowego :)
    Pozdrawiam i życzę zdrowia! :)
    Wpadnij czasem do mnie c:
    / scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po raz kolejny dziękuję za komentarz! :) Staram się, próbuję jakoś rozwinąć swoje umiejętności i bardzo się cieszę, że to widzisz :) Nie ma sprawy, wpadnę :D

      Usuń
    2. Pytałaś o kontakt do mnie c:
      Korzystam częściej z maila więc: lettescar@gmail.com :)

      Usuń
  2. Hej!!
    Zgadzam się z koleżankami powyżej. Sygnaturka z Sashą jest najpiękniejsza. Podoba mi się też ta wycięta z nagłówka, jak i sam nagłówek.
    Podziwiam Cię, serio. Ja bym za Chiny nie usiadła przed komputerem czy już w ogóle przed PS'em w trakcie choroby. Nie bedę Zanudzać nie potrzebnymi kometarzami. Twoja grafika jest świetna i masz duży talent.
    Pozdrawiam i życzę weny
    [http://graphic-danni.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń

Katalog Grafików

Obserwatorzy

Layout by Yassmine