25 sie 2015

2. Cause baby now we got bad blood


(c)Carllton
Cześć wszystkim. Na początek chciałabym podziękować za opinię na temat poprzedniego postu. Niestety zbliża się szkoła... w tym roku piszę maturę i jestem strasznie przerażona. No cóż, przecież trzeba dać radę. Do szkoły mam już wszystko przygotowane, a nawet powtórka z rozszerzonej biologii już za mną. Niestety pierwszy tydzień szkoły przywita mnie sprawdzianem... Tym razem przygotowałam dla was koloryzację, stocki,sygaturki.



SYGNATURKI

Niestety nie mogłam się zdecydować więc daję sygnaturkę w dwóch wersjach kolorystycznych.



KOLORYZACJE

STOCK
[pobierz]

Na dzisiaj wszystko ;)

4 komentarze:

  1. Czeeść :) Pierwsza sygnaturka jest świetna, fajne kolorki, tylko napisy... Słabe, ale da się znieść :) Koloryzacje również wyglądają porządnie :)
    Pozdrawiam!
    / scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! :) Niestety z napisami mam lekki problem, ale może za jakiś czas będzie lepiej. Trening czyni mistrza :)

      Usuń
  2. Cześć, Pejti! Zacznę może od tego, że sygnaturki są dobre, ale nie najlepsze, a napisy są słabe (tak jak powiedziała to Scar), choć w porównaniu do poprzednich prac, które mi wysyłałaś i dodałaś w pierwszej notce, to na pewno tutaj są lepsze! Koloryzacje są też dobre :)
    Poza tym pisałaś na Rosalainess, że pobierasz teksturki, więc jeżeli ich użyjesz, to pamiętam o credicie :)
    Pozdrawiam,
    Allison :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Póki co jeszcze ich nie użyłam, więc nie przypominaj się bo do credits dodaje wszystkich. Raczej nie pobieram rzeczy do danej notki tylko robię zapasy na komputerze. Nie martw się, jak z czegoś skorzystam to wpiszę :)

      Usuń

Katalog Grafików

Obserwatorzy

Layout by Yassmine