20 sie 2015

1. Witam


 (c) Oreuis
Witam na moim pierwszym blogu graficznym. Na początek się przedstawię. Nazywam się Patrycja i mam 19 lat. Kiedyś interesowałam się grafiką ale zabrakło mi czasu. Teraz "zaczynam na nowo", uczę się wszystkiego od podstaw. Liczę na szczere opinie oraz rady. Mam nadzieję, że dodatki, które tu umieszczę kiedyś wam się przydadzą. Próbuję wykształcić swój styl i nauczyć się wielu nowych rzeczy. Mam jedną malutką prośbę - jeżeli coś pobierzecie, napiszcie i dajcie credit. Pobranie czegokolwiek z mojego bloga będzie moim największym sukcesem. Prowadzę również bloga z sesjami [desirouss] na którego serdecznie zapraszam! Poniżej przedstawię wam moje pierwsze prace i kilka dodatków.


NAGŁÓWKI 

 SYGNATURKA

 TEKSTURY 
 [pobierz]

 [pobierz]

Na razie wszystko. Będę wdzięczna za szczere opinię na temat moich prac!

2 komentarze:

  1. Twój blog został przyjęty do spisu! :)

    Katalog Grafików

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaaaj :)
    Bardzo fajnie, że postanowiłaś założyć coś swojego.
    Tekstury na podglądzie wyglądają całkiem w porządku :) Jednakże nie podobają mi się napisy na pozostałych trzech pracach. Powinnaś nad tym popracować. Mnie również to nie wychodzi... Napisy to najgorsze co może być w tym wszystkim, ale prace bez nich wyglądają pusto.
    Poza tym wszystko wygląda w miarę estetycznie :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do siebie
    / scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Katalog Grafików

Obserwatorzy

Layout by Yassmine